Očekávané výstupy

Žák
- vyhledává informace z různých informačních zdrojů
- používá kliknutí a dvojklik
- používá důležité klávesy
- podle návodu učitele spustí a vypne aplikaci
- pracuje sám nebo v týmu s programy podle pokynů učitele
- zavírá okno, dokáže ho minimalizovat a maximalizovat
- komunikuje s vyučujícím prostřednictvím internetu
- zapíše internetovou adresu do správného pole
- využívá pole Zpět, Vpřed, Přejít, Zastavit, Domů
- píše samostatně krátké texty
- vytvoří vlastní obrázek
Úkoly
Pomocí smajlíků zhodnoť, jak jsi v druhé části naplnil ty sám očekávané výstupy

(zvládl jsem bez problémů, zvládl jsem s pomocí učitele či spolužáků, nepříliš jsem zvládl – mám větší problémy, nezvládl jsem vůbec – nerozumím tomu).

Jednoho ze smajlíků přiřaď ke každém
u z výstupů.

Žádné komentáře: